Olvasó Egér Tanya

Olvasó Egér Tanya

Belebújok a könyvbe

2020. május 14. - Olvasó Egér Tanya

statements_164312.jpgBelebújok a könyvbe,
Hátrahagyok én mindent,
Belebújok a könyvbe,
Felépítem az embert.

A sorok közt olvasok
Én betűről-betűre,
Vállamon nem foly össze
Se mondatok, se sorok.

Tanulom a tudományt,
Építem így az embert,
Fejlődik a tudatom,
Fejlődik hát a szellem.

Felnézek az íróra,
Hogy ragyog már az arca,
Hogy van, ki ezt olvassa,
Így lelassul az óra,

Így időm, mint a tenger,
Haladok most már tovább,
Mert épül már az ember,
És ezt nem hagyom alább.

Belebújok a könyvbe,
Hátrahagyok én mindent,
Belebújok a könyvbe,
Felépítem az embert.

Kibújok én a könyvből,
Felépült már az ember,
A szellemi erőből
Legyen sok, mint a tenger.

A bejegyzés trackback címe:

https://csata-konyvtar.blog.hu/api/trackback/id/tr8215686276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása